Egen-odlat.

 
Igår var det äntligen dags för Ebba att plocka upp hennes morötter som hon satte i våras. Förvntansfull och glad var hon när hon såg hur de hade växt under sommaren. Det är lite roligt att de kom i tre olika färger, sen är det något speciellt att äta egenodlat. Känns mera "rätt" och smakar mycket godare! När vi flyttat nästa år så ska jag minsann ha ett eget litet land att plantera i.
Tar gärna emot lite tips på hur jag kan använda dom på bästa sätt.
 
Idag väntas en del förberedelser inför morgondagens skolstart, block och pennor ska införskaffas och busskortet behövs köpas. Tänkte även försöka mig på en storhandling under de två timmarna som barnen är på dagis i eftermiddag, för att ta med dom till affären har blivit nästan en omöjlighet de senaste.
 
Godmorgon förressten.
 
 
 

Kommentarer
Mandy - Mamma,änglamamma & gravid.

hehe, jag ritade Rivers pottrace karta själv bara, och köpte lite klistermärken :)

Svar: Men så käckt :)
Emmelie

2013-08-20 13:29:54
URL: http://mandyyss.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0