Egentid med Ebba.

Och så sover barnen sedan en timma tillbaka och jag kom nyss ut från en varm dusch och ska snart lägga mig ner för att komma igång med boken jag läser. Har nämligen gått med i en bokcirkel och lotten föll på denna bok, hittills har jag inte kommit in i den alls och kan väl inte uttala mig så mycket mer än att det inte verkar vara en bok i min genre.
 
Dagen har vart alldeles för lång och det har öst ner regn tillochfrån hela dagen. Därimot har vi sett ett x antal regnbågar och Ebba var bra sugen på att gå till regnbågens slut för att finna skatten <3
Underbart med barn, att dom tror på sådant och kan känna den där pirriga känslan över att få uppleva sådana saker.
Jag måste ta mig mer egentid med Ebba, komma iväg på små äventyr bara hon och jag. Behöver inte vara något stort egentligen, men jag tror det är välbehövligt med lite egentid med mamma nån gång då och då. Svårt att finna tiden till det bara, Johan är ju ofta iväg 07-19 så vi får försöka ta det en helg.
 
Kryper ner under filten och sätter igång med boken, kokoslotionen som jag använder får den där sommarkänslan att sitta kvar lite längre <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0