En dag utan planer.

Godmorgon...
Inatt har jag legat vaken och hört regnet smattra mot takfönstret, jag inser att hösten är på ingång och kollar väderprognosen och förstår att det nog inte blir fler stranddagar i år.
 
Igår smet jag iväg på bio, från början var det tänkt att jag skulle se "Känn ingen sorg" men kompisen fick tyvärr förhinder och istället fick jag med mig en annan vän och såg "The heat" istället. Jag måste tipsa er alla om att gå och se den underbara filmen, jag skrattade mig igenom hela alltet och det är väl ett ganska bra betyg? :)
 
Får se vad dagen har att erbjuda, men jag hoppas på något besök av någon eftersom Johan lyckades ordentligt med gårdagens bak. Riktigt goda och saftiga bullar blev det och det vore skoj att få bjuda någon.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0