En väldigt tidig start.

Godmorgon lördag!
 
Gissa när min kära son slog upp sina vackra ögon och vägrade somna om?
 - 05:10! Det är alldeles för tidigt för min smak alltså, men vad ska man göra när ungen glatt drar av täcket och skriker upp trots att jag sagt att det är natten och då sover man.
Sedan medan jag drack kaffe så passade busen på att gå in till toaletten och pilla bort de där rengöringsgelet som sitter innuti toan, kom snabbt och glatt springande och visade upp sitt fynd som satt fast på hans fingrar - Riktig liten skitunge de där :)
 
Idag väntas besök från svärföräldrarna från Borlänge, och som vanligt startar vi dagen med en promenad till stan för lördagsloppisen och avslutningsvis en liten fika på stan - en fin sommartradition vi startat i familjen <3
 
Kusinerna igår med fredagsmys och sina virkade små nallar som syrran gjort.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0