Fredag och prisättning.

Nu är det freeeedagsmyyyyys...
Eller ja inte riktigt, jag har fortsatt packa in saker i bilen och skriva upp priser eftersom jag ska skicka iväg Johan att sälja imorgon på alléloppisen. Jag har satt väldigt billiga priser så jag hoppas jag kan få sålt en hel del, och det blir pengar som vi kan lägga undan och sedan spendera på ny inredning inför kommande hem.
 
Barnen sover iallafall båda två och Ebba var helt slut efter att ha spenderat ett par timmar nere på stranden i eftermiddags. Jag tänkte faktiskt överlåta resten av röjandet till Johan nu ikväll så jag välförtjänt kan gotta ner mig i soffan.
Så nu önskar jag er alla en trevlig fredag och håll tummarna för att vi säljer en del imorgon, är ni från stan så kika in sakerna mellan 10-14.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0