Han klarade det!

YES!
Hugo klarade sina tre timmar på förskolan idag och han sov dessutom!
Jag var beredd på att återigen få hämta hem en ledsen och trött pojke men jag fick inget samtal om att det inte gick bra så istället kom jag dit vid tolv och möts av en utslagen Hugo som sover tillsammans med sin nalle med dom andra barnen <3
Det hade gått bra men visst hade han vart lite gnällig och frågat efter mamma, och konstigt vore de ju annars kan jag tycka, pedagogerna är ju trots allt inga han känner så väl ännu.
Nu håller vi tummarna hårt att det fortsätter gå bra tills på onsdag då jag börjar studera igen.
 
Älskade lilla du, du får inte bli stor för fort!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0