Kommer han hinna bli redo?

Oj vilken hektiskt dag, har hunnit med en hel del faktiskt!
 
Inskolningen idag började med att jag bara följde med in ett par minuter innan det för första gången var dags att lämna och gå därifrån. Själva lämningen gick utan större bekymmer, han ropade lite efter mig men satt rätt sysselsatt vid bilbanan och lekte. Två timmar senare hämtar jag hem en väldigt ledsen liten pojke som vägrat sova och efter det försöket blivit otröstlig.
Det gör SÅ ont att se honom så förtvivlad!
Jag börjar dessutom känna en viss stress över att jag faktiskt börjar skolan om EN vecka och han är inte redo för att lämnas där än på långa vägar.
Nya tag imorgon och hoppas då han kan tänkas vila med de andra barnen utan att bli så ledsen så jag får hämta hem honom <3
Knepigt med egentid mitt på dagen föressten, jag hann med både ett snabbt besök på gymmet och lite städning här hemma med HÖG musik och utan att någon störde.
 
Solen tittade föressten fram en liten stund i eftermiddags, och den lilla stunden tog vi vara på vill jag lova. Utelek på gården innan regnet återigen började falla...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0