Måndagen den 5/8.

Måndagen den femte augusti och det är min sista dag hemma med Hugo.
Imorgon börjar verkligheten och han ska skolas in på förskolan, jag känner mig både nervös och föväntansfull på samma gång. I nästan 21 månader har han alltid varit vid min sida, barnvakt har det blivit ett fåtal gånger men då bara på sin höjd två timmar eftersom han är så otroligt mammig och rent av beroende av mig.
Därför känns det extra nervöst, hur ska det gå? Hur ska han reagera?
Jag tror ändå det kommer vara bra för honom och är himla tacksam att han och Ebba kommer gå på samma förskola och det är en 1-5års avdelning så dom kommer alltid ha varandra och han kan söka tryggheten hos henne.
 
Så sista dagen ska spenderas på bästa möjliga sätt och dagisväskan ska packas med extrakläder till dom båda.
Tänka sig , imorgon gäller det!!
 
Två av bilderna jag tog igår, älskar dom och tycker dom känns himla fridfulla - underbara sommar kan du inte stanna förevigt?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0