Sommaren är nog över.

Tisdagsmorgon och efter lunch är det återigen dags för inskloning på förskolan, det går långsamt framåt och jag har inte kunnat lämna honom mer än 15 minuter. Jag börjar inte skolan förens om 8 dagar och inskloningen får helt enkelt ta den tid den behöver, men jag börjar bli stressad över att han inte ska vara redo tills dess.
Min stora lilla kille har blivit stor <3
 
Sitter och kikar på väderprognosen framöver nu och inser att vi nog med all säkerhet fått vår sista stranddag för detta året. Vädret säger under 20 grader och en himla massa regn, bara att inse att hösten är på intåg.
Men denna sommaren har vi badats oss skrynkliga och säkert grillat oss ett par kilo upp i vikt. Vi har vart på underbara semestrar som barnen varit jättenöjda med och vi får helt enkelt inse att nu är det över för denna gång.
 En del av sommarens godbitar 2013 <3
 
 
 

Kommentarer
Becka [fotoblogg]

Åh, vilka underbara sommarbilder. ♥

Svar: Ja , men det känns så avlägset nu <3
Emmelie

2013-08-13 20:03:32
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0