Tid.

Godmorgon fredag!
Helt otroligt att det redan är nedräkning till helgen, ett par ynka lektioner till och sedan är det dags för ledighet.
Om tiden gick fort förut så går den dubbelt så fort nu när man är iväg halva dagarna, innan jag vet ordet av är båda barnen tonåringar om det fortsätter såhär.
 
Igår när jag kom hem så möttes jag av två nyklippta barn. Alldeles för kort för min del, förstår inte varför frisörer är så klippglada! Nåväl jag får väl vara tacksam att Johan sa ifrån när de tänkte ta fram trimmern och raka Hugo på sidorna på huvudet, inte en chans att han ska ha det så! Så både Ebba och Hugo har nya frisyrer och jag är i detta fallet tacksam över att tiden går fort så de växer till en lagom längd snarast :)
 
 
Hugo ser dessutom mycket rundare ut i denna frisyr, haha nåväl väx, väx, väx!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0