Torsdagsmorgon.

 
Torsdagsmorgon i familjen Gudmunds/Gustavssson, pappan har åkt till jobbet och här sitter vi framför barnkanalen och tar det nog lite väl lugnt. Jag är inte van vid att behöva stressa iväg direkt på morgonen och nu ska vi ge oss av hemifrån om en timma för att hinna lämna innan bussen går mot skolan.
 
Det blir en lång dag för mig enda tills tre och jag misstänker att jag kommer vara helt slut av allt nytt när jag är hemma igen. Barnen blir hämtade halvtvå av min mormor så jag slipper ångesten över att det blir riktigt så långa dagar till en början.
Dags att palta på oss kläder, ge oss ut på en promenad med hundarna och även leta upp en blyertspenna inför dagens diagnos i eftermiddag - vi startar hårt!
 
Godmorgon till er alla.
 
 

Kommentarer
Michan

Vad skönt att det gick bra igår. Det är lite jobbigt med nya rutiner definitivt om dom innebär tidiga mornar.

2013-08-22 10:29:52
URL: http://michaela-michan.blogspot.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0