En lugn dag.

Eftermiddagen är redan här och vi har suttit i pyamas ett tag efter att vi fördrev tiden med att bada badkar här hemma.
Började morgonen med att ta oss ner till stan för jag tänkte passa på och vara där precis när affärerna öppnade för att slippa den värsta julruschen och sedan avslutade vi trippen med ett besök på biblioteket och lånade hem ett gäng nya böcker.
Barnen känns trötta och likaså jag och vad passar då bättre än att bara hänga framför tvn och pyssla lite med hemmagjorda julklappar?
Inombords känner jag mig dock lite stressad över att göra ingenting, jag gillar helt enkelt att vara iväg och göra saker och barnen brukar bråka mindre när vi är hemifrån eller har folk på besök.
 
Får krypa ner jämte Hugo i soffan ett tag till, sen blir det nog lite varma mackor i soffan.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0