Ge mig snö.

Här har ni en trött mamma som äntligen krypit upp i soffan efter att barnen nyligen somnat.
Utanför fönstret så är det tre grader varmt och regnet öser ner samtidigt som det blåser halv storm.
Jag längtar så otroligt mycket efter lite snö så det blir lite ljusare, för detta mörker tar nästintill knäcken på mig (precis som alla år)
Tänkte faktiskt ganska direkt ta med mig datorn och krypa ner under täcket och kolla lite serier.
På tal om serier, har ni någon favorit som ni kan tipsa om?
Jag har ju älskat Greys anatomy (men missat avsnitten under både vår och höst och de finns ju inte med svensk text än va?), One tree hill är också en helt bedårande serie att följa, så den plöjde jag också egenom för något halvår sedan. Men vad nu, vad följer och älskar ni?
 
I detta nu:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0