Hemmagjort.


 
Här ser ni lite av det jag gav bort i jul som jag tillverkat själv, en sak som jag själv gillar att få och jag hoppas är uppskattad att få av andra också.
Två olika varinater av pesto, superenkelt att göra och väldigt gott att använda i pasta, på pizza osv. Chokladskrubben är också sådär barnsligt enkel och man blir riktigt len efter att ha använt den, som en rengöring och lotion allt i ett. Sedan saknade jag tyvärr cellofanpapper, så i de lite trista påsarna finns det fröknäcke och helt gudomligt goda kakor.
Hojta till om ni vill ha receptet på något.
 
Dags att krypa ner under filten och slänga på en film , "Känn ingen sorg" blir det och jag hoppas den håller måttet.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0