Julafton som gick.

Och så var den stora dagen över, som man stressat över att göra det bästa över en egentligen helt vanlig dag.
Jag hoppas barnen blev nöjda, paketen är öppnade och innehållet blir det att kika mer ingående på idag eftersom de som vanligt blir väldigt stressade över själva öppningen och knappt hinner se vad de får innan det är vidare och öppnar nästa.
Vi åt gott julbord och väntade himlans massa på en tomte som inte kom förens sextiden, jag antar han hade många barn att besöka innan oss ;) Men ni kan ju tänka er att väntan blev lång för barnen?
Idag väntas lite mer mat med släkt från mammas sida, gemenskapen är det jag älskar med jul.
Önskar er alla en god fortsättning <3
 
Försökte få ett fint foto på barnen framför granen, men Ebba var inte medgörlig alls och jag fick istället fokusera på Hugo och Alice.
 
 
 

Kommentarer
Bloggande 4barnsmamma

Å härligt!
God fortsättning på er!

2013-12-25 12:35:40
URL: http://www.treungar.blogspot.com
sofie

ja konstigt egentligen att man stressar så för en dag! men jag tycker ändå för vår del att det går åt rätt håll, med systrar som kommer långväga ifrån börjar julen så fort de kommer hem (de kom i lördagskväll) så vi har haft jul mys sen i söndags fram tills idag och ikväll blir det julmys med sambons sida. För jag håller helt med dig, det är ju gemenskapen som är det viktigaste! God fortsättning!!

2013-12-25 14:39:19
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0