Julklappar.

Tisdagsmorgonen har startat, snön som ligger så fint utanför börjar smälta bort igen eftersom termometern visar två grader varmt. Riktigt tritst, jag vill ha snö och ljust nu under december månad.
Jag försöker mentalt förbereda mig inför att vara i skolan enda tills fem, att vara ifrån barnen 9-10 timmar är hemskt. Men jag är otroligt tacksam att jag har familj som ställer upp och hämtar dom varje tisdag så de slipper bli så långa dagar på förskolan.
 
Har ni med barn i åldrarna 2-5 år några julklappstips?
Det står verkligen helt still i mitt huvud och jag har ingen som helst aning om vad som ska finnas under granen för dom i år, det får inte vara för dyrt heller liksom.
 
Nu är nog det obligatoriska morgonägget klart och jag tänkte göra en portion gröt till med för att få upp värmen ordentligt innan jag ger mig ut i rusket - godmorgon på er.
 
Några favoriter.
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

leksaksmat brukar vara poppis och kommer ligga i julklpparna från mormorn och morfarn här :)
jag gillade verkligen tröjan med hästarna. tror den skulle passa ebba bra..söt men tuff samtidigt, precis som ebba :)

hoppas den långa dagen går bra. kramar ♥

Svar: Ja jag tänkte lite att eftersom pappa är från Borlänge och Dalarna så borde en dala-häst tröja vara ett måste :)
Emmelie

2013-12-10 07:40:24
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Nathalie

Duplo, tågbana och olika målargrejer och pyssel är något som går och har gått hem hos mina ungar i den åldern!

Svar: Pysselgrejer skulle absolut gå hem hos stora tjejen, frågan är bara vart man beställer det billigt? panduro är rätt dyrt tex.
Emmelie

2013-12-10 14:00:44
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Esmeralda

Hej! Tränar du? isåfall vad tränar du och har du något mål med din träning?
kram^^

2013-12-10 14:40:06
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se
Nathalie

Tja jag är inte så jättehemma på svenska affärer är jag rädd, men här nere kan jag gå in samtliga leksaksaffärer och hitta jättebra pyssel tex sockdjur som man ska sy ihop, målarfärg, glitter osv. Mne mina barn fick för ett par år sen en komplett pyssellåda som var inköpt i sverige med massa bra grejer, men kanske var på panduro. kolla amazon, dem levererar snabbt oh har bra priser.

2013-12-11 10:11:59
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
LINNÉA- MAMMA TILL EBBA & BEBIS I MAGEN♥

Ja tiden går så fort, 15 dagar kvar till beräknat idag, det ska bli riktigt spännande och se när han väljer att titta ut :):) KRAM

2013-12-11 11:15:28
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0