Julklapps tips!

Godmorgon.
 
Stressen över julen börjar smyga sig på, det är likadant varje år och jag har knappt börjat i tanken om vad jag ska köpa för julklappar. Detta beror ju på att barnen är födda i november och december och att vi alldeles nyss köpt paket till födelsedagar och därmed inte hunnit med en endaste julklapp - bra planerat inte sant? ;)
Så eftersöker bra och billiga julklappstips till Ebba och Hugo som är två och fem år gamla!
Jag tänker framförallt satsa på barnen, det är mer viktigt att dom får något än vi vuxna anser jag. Och till dom vuxna har jag redan tankar på vad jag ska ge, det blir lite hemmagjorda grejer och det brukar vara uppskattat.
 
Nu ska jag fortsätta pimpla kaffe ihopp om att vakna till liv och lilleman i hemmet ropar efter sin livsviktiga "ejje" (välling), så lika bra att sätta igång md andra ord - ha en fin dag kära ni <3
 
Förra året gjordes eget knäckebröd och egen pesto och gavs bort, ett litet tips till er som gillar att göra själva. Enkelt, gott och väldigt uppskattat!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0