Kik genom fönstret.

Mina hjärtan när dom tidigt innan sex vaknade och insåg att det hade kommit snö <3
 

Lite komiskt att det igår strax efter jag skrivit om min längtan efter snö och därmed mer ljus började snöa här hemma. Det blåser fortfarande rejält ute så jag misstänker att det inte är skönt att gå utanför dörrarna alls, men barnen är lyckliga och likaså jag .
Sista dagen med julmarknadsarbete i skolan idag, vi skapar kransar, ljus-engagemang, pyntar burkar med olika inehåll,syr värmekuddar osv osv, allt för att vi ska ha något att lotta ut inför morgondagens julmarknad på Hjälmared mellan 14-19, komsi!
 
Önskar er en fin dag, hoppas även ni fått lite av snön som vi fått.
 

Kommentarer
Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Usch storm låter inge trevligt, hoppas ni har bättre väder nu!

Svar: Nu har vi ju snö :) Så barnen är nöjda!
Emmelie

2013-12-07 10:51:55
URL: http://carrosungar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0