Lugnet har lagt sig.

Lugnet har lagt sig och barnen har nyss somnat, det är helt otroligt hur mycket jag uppskattar kvällarna när det äntligen blir lite lugn och ro.
Tack till er som tog er tid att svara på frågan om syskonbråken, och ni andra får gärna lämna tips och annat för det tar så otroligt på krafterna att ha ständigt bråk här hemma mellan dom.
Särar man på dom så går det hur bra som helst, som idag var jag och Ebba ute på en skogspromenad med hundarna medan killarna vilade middag här hemma. Huur mysigt som helst att bara gå och prata och hålla handen med min stora tjej.
De går ju på förskolan tillsammans, så kanske är det i behov av att va isär lite kontinuerligt?
Får fortsätta komma på någon lösning för så här kan vi inte ha det så länge till, alla blir ju trötta av skrik och bråk.
 
Lilla mini-tonåringen jag älskar dig till månen och tillbaka och tiderna själva tillsammans är underbara.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0