När dagarna rullar på.

Äntligen en dag som flytit på i ganska härligt tempo, det har funnits saker och göra och barnen har faktiskt inte bråkat konstant utan har tillochmed kunnat leka med varandra några minuter. Jag hoppas med hela mitt hjärta att det inte var en tillfällighet, utan att dom faktiskt kan börja uppskatta varandra lite mer och inte bråka mer än vad dom är vänner.
 
Annars har dagen gått i ett med tandläkarbesök för Ebba efter en skada under helgen och äntligen verkar jag och min kompis bestämt oss för vilket gym vi ska bli medlemmar på. Det är viktigt att det känns rätt när man ska träna och det var otroligt fräscht eftersom det var helt nybyggt men även personal som utstrålade värme, så nu satsar vi på 2014!
 
Ska hoppa in i ett varmt bad nu och läsa lite tidningar som trillat ner i brevlådan som jag helt enkelt inte hunnit kika i tidigare - godnatt <3
 
Tidigare innan läggdags och efter det obligatoriska kvällsbadet <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0