Sommaren som var.

Årets sista dag är här och jag har spenderat morgonen med att titta igenom gamla bilder från sommaren som var.
Man minns och längtar till kommande sommar då jag hoppas hinna med lika mycket härliga dagar som detta året.
Vi spenderade dagarna på stranden, bjöd hem folk för att grilla, besökte Stockholm och var ett par härliga dagar på Skara sommarland.
Sommaren är verkligen en favoritårstid för mig och jag längtar som bara den tills den är här igen. Denna sommaren kommer dock se annorlunda ut, eftersom jag studerar nu så kommer jag detta år bli tvungen att skaffa mig ett sommarjobb och därmed blir det inget lika långt och härligt sommarlov för vare sig mig eller barnen.
Tänka sig att det redan nu går mot ljusare tider, nedräkningen är igång även om jag vet de mesta av vintern är kvar. Och gärna för mig, lite snö och vinteraktiviteter välkommnas ett par veckor eftersom vi hitills bara haft regn och blåst.
 
Sitter och drömmer mig bort ett tag till och bjuder på lite bilder från sommaren som var<3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0