Tidig lördagsmorgon.

Godmorgon lördag.
Minstingen i familjen gjorde morgon vid fem och totalvägrade att somna om, jag mutade med pippi på telefonen och fick ligga och vila ögonen ett tag till iallafall.
Inga som helst planer med dagen förutom att pallra mig iväg till gymmet, jag har nämligen inte tränat alls sedan vi flyttat pga att gymmet ligger på andra sidan stan, nu är tanken jag ska testa ett nytt ställe och se om jag trivs.
Får panik över att tänka på de senaste nästan halvåret, nästintill ingen träning alls och därmed kilon upp som återigen måste kämpas bort - nya tag med andra ord <3
 
Frukostdags här hemma, sen blir det nog att sysselsätta oss med något pyssel runt köksbordet så timmarna går och det ljusnar så vi kan gå ut och härja av oss lite energi.
Önskar er alla en fin lördag.
 
Fingerfärg var en populär (men kladdig) julklapp.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0