Trött mamma efter mysig kväll.

Godmorgon.
Idag är jag bra trött eftersom det bjöds på julbord och underhållning i skolan igår och därför var jag sent hemma och kunde sedan inte somna direkt pga en hemsk rethosta.
Idag möts vi i kappellet för avslutning och sedan har vi en grötfrukost tillsammans, mysigt inte sant? Att studera på folkhögskola har verkligen sina fördelar och jag kommer sakna den gemenskapen sedan när jag börjar på högskola. 
 
Julstressen finns här, inte någon julklapp finns det under granen och jag undrar faktiskt när tusan jag ska få tid att ordna några heller?
Så kom och släng över billiga julklappstips, det står still i mitt huvud faktiskt.
 
Mer kaffe, gos med barn och hundar och sedan är det dags för årets sista dag i skolan - julov nästa!
 
Bjuder på ett enkelt pysseltips, kanske en julklapp till någon?
Ta en plåtburk och klipp kanterna, sätt på lite pärlor och vips så har du en prinsesskrona som lyser stämmningsfullt.
 

Kommentarer
Michaela

Vilken högskola ska du söka in till? Om du ska bli sjuksköterska så kan jag tänka att Göteborg och Borås ligger närmast till hands? Eller distans kanske? Spännande att se vad som händer framöver :) hoppas du får en fin avslutningsdag nu!

Svar: Jag tänkte faktiskt på Borås då jag hört mycket gott sjuksköterske utbildningen. Sen får man ju se och hoppas jag kommer in också :) vad har du för planer med framtiden? Kram
Emmelie

2013-12-20 07:58:55
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0