Tröttnat.

 
Nu börjar jag bli fruktansvärt trött på regn och mörker!
Vi är inne i en vintermånad och ute på promenaden idag så ösregnade det och jag såg knoppar på många av träden jag gick förbi, det är ju helt absurt detta!
Jag vet att man inte kan påverka vädret, men det drar ner mitt humör otroligt mycket och min kropp skriker efter lite ljus och frisk luft - så håll nu tummarna för snö snart okej?
 
Annars har vi haft en ganska slapp morgon, barnen i sina onepices och jag i mjukiskläder, det tvättas och plockas leksaker typ så under eftermiddagen hoppas jag på lite mer action faktiskt.
 
Ha en fin söndag vänner.

Kommentarer
Malin, gravid med tvillingar

Jag hoppas också på snö.. Nu får det vara nog med regn!

Svar: Ja men eller huuur, det regnar och blåser konstant. SNÖ villl jag ha på vintern, men den kommer säkert lagom till våren typ :(
Emmelie

2013-12-29 14:42:47
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0