Vardag.

Godmorgon vanlig måndag.
Johan är på jobbet alla vanliga dagar så vi får försöka unerhålla oss på bästa möjliga vis här hemma.
Dagen började med att vår stora tjej gick upp och själv bäddade sin säng och valde kläder, haha lotten föll på endast strumpbyxor och tröja dock.
Är lite spänd på om mina fynd från mellandagsrean dimper ner i brevlådan denna dag, ett par goingar till barnen men även något litet till mig själv medan det ändå var så himla billigt. Känns egentligen onödigt att köpa till en själv nu när man är i en storlek man verkligen inte planerar att stanna i , men något måste man ju ha trots allt.
 
Jag planerar för ett mer hälsosamt 2014
Mindre skärmtid (helt jäkla sannslöst vad beroende man är av sin iphone)
Lägga tid på studier och förhoppningsvis komma in på sjuksköterskeprogrammet på högskolan.
 
Inga omöjliga mål att uppnå, har ni några löften?
 
 

Kommentarer
Bloggande 4barnsmamma

Nepp inga löften. Har jag aldrig:)
Hoppas ni får en fin vanlig måndag:)

Svar: Jag har varje år =) Haha
Emmelie

2013-12-30 10:36:23
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0