Vardagen är tillbaka.

 
I julklapp fick Ebba ännu en underbar virkad docka av min syster, jag älskar verkligen sakerna då dom är så personliga. Tofflor, sjalar var också grejer som fanns i paketen från systern till oss - hemmagjorda grejer uppskattas verkligen. (dellisch design på fb för er som vill beställa)
 
Annars är vardagen tillbaka igen, Johan är på jobbet och vi får underhålla oss på bästa möjliga vis på egen hand. Jag hoppas kunna hitta någon att umgås med för att fördriva tiden, på så sätt blir det mindre bråk mellan syskonen. Ibland önskar jag verkligen att jag hade ett körtkort, att komma iväg och göra saker hade blivit så mycket lättare med det där kortet i handen. Men man borde tagit det direkt, jag är inte manad alls att ut och övningsköra och börja jobba för det när jag är 27 år gammal.
 
Önskar er alla en fin dag - godmorgon.

Kommentarer
Lena

Hej!
Om du hade tagit kortet direkt hade du haft det i nio år nu. Men om du tar det nu så kan du köra de kommande ,,,låt säga 50 åren!
Tycker ju jag låter som en bra idé. Liksom ingen "ursäkt" att du missat de första nio ;-)
Kom igen nu Emmelie, se till å få det gjort.
Det kommer dessutom underlätta för dig den dag du ska söka jobb!

Svar: Jo jag vet Lena, men ekonomin finns inte till det heller just nu, bättre att Johan som redan betalt ett visst antal körlektioner får tummen ur först iallafall..
Emmelie

2013-12-30 10:34:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0