Begagnad shopping.

Fler timmar på dygnet?
Skaffa en Hugo, han gör nämligen morgon redan vid fem och dagarna blir oändliga känns det som. Så aningens trött morsa här på tisdagen.
 
Under morgonen kommer fastighetsägaren hit tillsammans med en snickare och ska se om dom kan få in mer ventilation i huset och på så  sätt minska möglet, han skulle även ta hit någon kunnig för att kunna garantera möglet är ofarligt. Tycker det är obekvämt att ha hem honom hit, känns olustigt när en relativt okänd människa går runt här och inspekterar.
Annars fortsätter jag min begagnade shopping, idag får jag hemleverans av en grön overall från mee too, insåg nämligen att Hugos i stlk 80 inte kommer räcka sesången ut, perfekt då att kunna spara lite och köpa i andra hand!
 
Ett annat fynd, jacka och mössa från polarn och pyret. Ser fram emot varmare vårdagar så han kan använda den.

Kommentarer
ERIKA ENROTH

Begagnat shopping är kanon, tänk så mkt pengar man sparar! =)

Svar: Oja, verkligen =)
Emmelie

2013-02-05 10:19:30
URL: http://erikaenroth.com/
Sofia - ett bättre du

Vad kul att fynda!! Men usch och fy att vakna så tidigt... men tänk så mycket du får gjort på en dag :)

Svar: Ja mina dagar är LÅÅÅNGA :P Inte konstigt jag däckar runt tio varje kväll;)
Emmelie

2013-02-05 13:21:42
URL: http://ettbattredu.se/blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0