Det är dags för fredagsmys.

Det är minsann inte lätt att heta Hugo och jag förstår honom verkligen. Hela ungen är full av utslag från topp till tå och han kliar något jävulskt. Jag hoppas tavegyl hjälper honom till natten nu för jag fick utskrivet till honom efter att ha pratat med vårdcentralen i morses. Barnen har iallafall vart feberfria nästan hela dagen så "bara" prickarna kvar nu.
 
Jag ska minsann gotta ner mig med fredagsmys som heter duga, efter denna sjukdomsveckan är hälsosam mat inte något jag orkar lägga lika stor energi på, men så fort jag kommer till gymmet igen så är jag back on track.
 Vad myser ni med ikväll?  Här blir det chips och dipp och att fortsätta pöja igenom sesång ett av one tree hill, tänk att jag helt missat denna söta lilla serie innan.
Trevlig fredag fina du!
 
Mammas stackars pojke, tyvärr går verkligen inte prickarna att fånga på bild.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0