En fika på andra sidan stan.

Nyinköpta tulpaner på vardagsrumsbordet.
 

Dagen blev ju bra mycket bättre än igår. Vi har hunnit med veckohandling och promenerat till andra sidan stan för att fika lite med min syster som fyllt år i veckan som varit.
Väl hemma igen så möblerade vi om Ebbas rum, hon sover ju så otroligt dåligt och jag har fått tipset att flytta sängen så det är värt ett försök.
 
Fryser som bara den och mår inte riktigt bra, jag hoppas innerligt att det inte är min tur att bli sjuk igen nu. Så fort Hugos prickar är borta så hoppas jag vi är friska länge! Jag vill komma igång med träning och mat igen, för under dessa sjukdomsveckor har det verkligen inte vart på topp.
Hoppas jag vaknar imorgon med en frisk familj och lite mer energi.
 
Dags att fortsätta plöja igenom första sesången av one tree hill - underbar serie!
 

Kommentarer
Stina

GAAAHHH! Milli sover oxå riktigt jäkla skitdåligt nu.. Hon vaknar strax efter ja lagt mig (spelar ingen roll vilken tid ja lägger mig) sen håller hon på hela natten. Stånkar o stönar, vrider o vänder på sig, ska ibland till o me leka... Ja blir galen!!! Mycket märkligt att hon vaknar så fort ja lagt mig, ja måste ju störa henne på nått vis? Ja beundrar ditt tålamod som orkat så länge :)

Svar: Jag har liksom inget annat val än att stå ut, så de handlar inte om tålamod utan ett måste vettu:)
Emmelie

2013-02-03 20:04:54
URL: http://Stinaohugo.blogg.se
Sabina- mamma till Meya-10 & Charlie-13

åh, tulpaner är så fint! och vilken skillnad det gör med humöret med lite fina blommor i härliga färger hemma! :)

Svar: Ja visst är de så =)
Emmelie

2013-02-03 22:09:03
URL: http://sabinavictoria.blogg.se
maria eek

Hoppas ni håller er friska då!

2013-02-03 23:40:38
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Jennica - mamma till Melwin

tulpaner är så fina :) jag fick några rosa när jag fyllde år och dom är ju sååå fina!

2013-02-04 21:49:43
URL: http://mammajennica.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0