Feberfri morgon,

Sömn är bristvara som tusan den senaste veckan, stacksrs Hugo har vaknat typ minst en gång i timman och vridit på sig, tror det är klåda efter dom där förbannade utslagen han har över hela kroppen. Sitter just nu och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp, de måste skriva ut tavegyl eller något så han slipper klådan och utslagen kanske ger med sig.
 
Annars kan jag skriva att barnen är feberfria idag på morgonen! Så himla skönt, hoppas snart på friska barn så man kan våga sig ut utanför husets väggar igen. Igår krävde vi iallafall lite frisk luft och var ute en stund på gården, härligt och välbehövligt!
 
Går i husdrömmar och längtar efter ett "riktigt" och eget hus.
 
Äntligen fixade Johan min punka på cykeln!
Prickisen :( och kan tilllägga det knappt syns på bild alls.

Kommentarer
MammaLola

Bor inte ni i ett riktigt hus då? :)

Svar: Haha mjo typ! men detta är ett hus som står på en tomt med ett lägenhets hus och de uthyres som lägenhet. så ett hus är de men du fötstår hur jag menar, drömmer om ett eget:)
Emmelie

2013-02-01 22:45:09
URL: http://vimorina.blogg.se
Anna

Jag tycker att man ser prickarna, och de ser allt annat än roliga ut. Stackars liten! Hoppas att tavegylen hjälper!

Svar: Ja nu hoppas jag verkligen de försvinner snart och att vi får va friska! De är läskigt när de inte vet vad som orsakar det liksom..
Emmelie

2013-02-02 21:38:57
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Lovisa - mamma till Nils

Nu ser jag inte utslagen så väl.. men de påminner om det min son har ibland. Jag har fått för mig det beror på något jag ätit. Men jag vet inte. Har ni någon aning?

Svar: Vatttkoppor , 50 nya prickar på fröken idag...
Emmelie

2013-02-08 21:22:15
URL: http://lollovisah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0