Fredag återigen.

Godmorgon.
Hugo fortsätter att envisas att vakna vid fem och det är inte okej alls. Försökt ta bort en vila på dagen men det går ju inte när han vaknar så tidigt för då måste han sova en snabbis på morgonen för att överhuvudtaget orka.
Små fler prickar har kommit på Ebba, så vattkoppor är det med största sannolikhet som kommit på besök här hemma.
 
Vinterlandskap har vi igen så blir väl till och njuta av det antar jag, vi får ju hålla oss lite isolerade från omgivningen så får passa på att va ute på lekplatser för dit hittar  ju inga andra föräldrar. De är verkligen öde ute så fort solen inte visar sig och jag undrar hur man aktiverar sina ungar då? Mina behöver verkligen göra av med energi och få frisk luft, men sånt är kanske olika antar jag.
 
Från gårdagens besök i pulkabacken.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0