I behov av frisk luft.

 
Jag är så trött på att klaga på vädret och bara vara inne! Så igår efter att ha suttit inne hela förmiddagen och väntat på en hyresvärd som inte kom så klättrade nästan alla på väggarna. Klädde på barnen och gjorde en chansing och gå till Nolhaga även om vädret verkligen inte såg ut att vara på vår sida. Glad jag gick ut, visst det regnade lite men vi klarade oss från de mesta. Nolhaga är ett perfekt ställe att promenera till, djur att titta på, lekplats och otroligt vackert ligger det.
Hugo premiärlekte i sin nya overall, visst vart den rätt stor men hellre det än för liten, och har jag riktigt tur så kan han ha den lite i höst med. Tur vi gick igår för inatt har det kommit nästan 1dm snö igen och det är ju inte vidare lätt för lillen att försöka gå i det.
 
Morgon vid fem idag igen (inte okej!) såhär klunkas kaffe för fulla muggar, klockan tio ska jag på möte med chefen som håller i det där gällande att bli kontaktperson - Håll tummarna!
 
Godmorgon på dig, och kom igen lämna lite avtryck för det gör hela bloggandet tusen gånger roligare<3

Kommentarer
Rebecca

Håller tummarna :D

2013-02-06 09:45:09
URL: http://staaaacey.blogspot.com
Michan

Vilken skillnad, hos oss är allt vitt och det snöar blöt snö och du hade inte en vit prick på dina kort :)

Svar: Som jag skrev så har de kommit nästan en dm nu igen ;)
Emmelie

2013-02-06 12:29:28
Frida - Vita villan

Här har det snöat sen imorse och fortsätter fortfarande. Vi som hade barkmark igår! Men men..
Hoppas att det gick bra på mötet!?
Kram

Svar: Tack =)
Emmelie

2013-02-06 14:40:47
URL: http://fridsingen.blogspot.com
charlotte

vad skönt det såg ut!

Svar: Det var de, frisk luft är faktiskt nästan ett måste =)
Emmelie

2013-02-06 20:21:37
URL: http://charlotteholst.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0