Nästintill skrattretande.

Dagen började ju fint, feberfri Ebba och promenad till mamma i isande blåst. Tyckte mig skymta en prick i Hugos panna som såg lite misstänksam ut och sedan såg jag en till på magen - vattkoppor! Resten av dagen har det fortsatt dyka upp prickar på honom och Ebba fick återigen lite feber framåt eftermiddagen.
Haha börjar bli skrattretande det här, efter denna LÅNGA sjukdomsperiod så borde vi rent teoretiskt sätt vara friska flera år framöver.
Håll nu tummarna att Hugos vattkoppor blir lika lindrigt som det var för Ebba.
Isolering igen då, jo man tackar...
 
Trötta barn under eftermiddagen:

Kommentarer
Frida - Vita villan

Hopplöst när man inte ser något slut på det!
Fick själv höra häromdagen att första året barnet går på dagis vabbar man ca 4 månader. Kul o veta!
Våra barn var sjuka om vart annat i nästan 3 veckors tid i slutet av januari, början på februari. Friska ett par veckor och nu sjuka igen, även min sambo. Jag bara väntar på min tur.. =/
Krya på er!
Kram

Svar: Ja de är helt otroligt detta, men men va kan man göra mer än att gilla läget? Hoppas ni får va friska nu!
Emmelie

2013-02-25 21:09:35
URL: http://fridsingen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0