Söndag.

Söndagsmorgonen började tidigt, redan vid innan sex så gjorde Hugo morgon här hemma.  Lika bra att gilla läget för att somna om visste jag var omöjligt. Men jag och han fick lite egentid innan Ebba kom ner för trappan vid efter sju, mysigt och lite lugnare än om båda barnen är vakna.
 
Även denna dagen ser ut att bjuda på fint men kallt väder, och om solen skiner så ska jag mellan alla andra sysslor verkligen ta vara på den. Samla D-vitamin i massor, de behövs för tyvärr är våren långt borta ännu.
Ut och njut med er! :)
 
Från gårdagens promenad i Nolhaga, vi gjorde även ett stopp i hundrastgården:

Kommentarer
Anna

Åh vilken fin vagn Hugo har! Älskar blommorna;)

Svar: Tack, jag tycker också den är härlig =) En tetuonia Fun är de..
Emmelie

2013-02-07 21:13:08
URL: http://annasviktiga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0