Tidiga söndag.

Hugo fortsätter vakna okristligt tidigt (04:30-05:00) det är liksom inte okej att kliva upp så tidigt. Jag längtar efter sömn men och mer och känner hur frustrationen växer varje morgon när jag kollar på klockan och inser att han är vaken och fullkomligt vägrar somna om. Spelar ingen roll vad man gör, han vaknar ändå den tiden. Jag hoppas innerligt det är en period som går över snarast!
 
Igår hade vi lite smittolek här hemma. Syster och familj kom hit och med sig hade dom hennes arbetskamrat och hennes dotter. Alla ville kramas med Ebba för att ev få vattkoppor. Tur för mig att vissa folk är sugna på att få det, för isolering passar verkligen inte mig. Än sålänge är de faktiskt lindrigt, vet ju inte hur hon ser ut idag men vi hoppas de slutar komma koppor snart =)
 
 
Kuddkrig mellan kusinerna, haha och jag vet de är luftburet men tröjorna tog dom av sig när dom målade vattenfärg.
Här leks det bebis för fulla muggar...

Kommentarer
Trees, mamma i London

haha även om det är luftburet så känns det som att det ändå ökar "chansen" som annars kallas risken haha. Men ibland vill man ju som sagt få det :D

2013-02-10 17:37:38
URL: http://mangofisk.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0