Undra om jag kommer kunna gå imorgon?

Godkväll.
 
Började förmiddagen med träning av ben, och herrejäklar vad det tog! Tog i och körde så hårt jag bara kunde och när jag väl var klar så var det så illa att jag knappt kunde gå ner för trappan. Så blir spännande att se hur morgondagen känns ;)
 
Under eftermiddagen begav vi oss ut till en lekplats för att passa på och åka lite pulka innan allt regnat bort. Blev några åk i backen men mestadels lektes det eftersom detta var ett ställe vi inte brukar besöka så ofta. Nej utevistelse är verkligen viktigt, jag fortsätter tjata och tro på det.
 
Ska mysa ner mig i soffan under filten nu och hoppas det finns några rester kvar från gårdagens fredagsmys...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0