1/1-13

Godmorgon första dagen på ett nytt år!
Är otroligt tacksam jag la mig i tid igår och innan det nya året kom eftersom natten har bestått av nattskräck och vakna barn igen.
Så detta är som vilken tisdagsmorgon som helst för mig, om man bortser från att Johan har sin sista lediga dag.
 
Ska röja upp här hemma och sedan ge mig ut på en promenad med hundar och barn innan det återigen börjar regna. Är i stort behov av lite frisk luft och jag tänker inte spendera ännu en dag utan att göra något. Nästan så man längtar tills jullovet är slut så man återigen får rutiner och det faktiskt händer lite mer om dagarna. Tror dessutom att Ebba kommer bli lite lugnare och lyssna bättre när hon återigen är på dagis och blir lite aktiverad av andra än sin mamma. Är man fyra år tror jag man behöver gemensakpen och ha chansen att göra av med massor av energi för att må bra.
 
Hoppas du får en fin dag på nya året och inte mår alltför dåligt, och gör du de så är det självförhållat ;)
 
Gårdagens nyårsmiddag.

Kommentarer
Clara *kalkprinsessan*

Smart att gå och lägga sig när det är det man behöver! Nästa år ser det annorlunda ut! :-)

2013-01-01 12:15:47
URL: http://cklaris.blogg.se/
Michaela- med syskon i magen

önskar dig ett riktigt gott 2013..den där efterätten skulle jag förresten kunna sätta i mig nu hihi ;)

2013-01-01 12:35:09
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Mamman till L & L

Åh de skålarna är så söta!

2013-01-01 21:21:22
URL: http://vimorina.blogg.se
sofie

God fortsättning!! ja jag kan märka på olivia att man ibland inte riktigt räcker till, så jag kan bara tänka mig hur en 4 åring är! börjar hon på dagis nästa vecka?!

Svar: Hon börjar på dagis nästa vecka. Ja jag funderar på om hon inte blir riktigt lika aktiverad hemma och hon har faktiskt trotsat väldigt mycket mer nu :(
Emmelie

2013-01-01 21:42:37
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0