Dagen lär gå i rasande fart.

Tadaaa, fredag!
 
Fredagar tenderar att gå ganska fort tycker jag. Ebba ska iväg till dagis och där är hon till två och innan dess har jag tänkt mig ta en långpromenad och efter det har jag en lekdate inplanerad tillsammans med en vän och hennes son som är jämngammal med Hugo, alltid trevligt med besök.
Tror snarare dagen kommer kännas för kort då jag vill hinna med ett besök på Maxi men även ett besök i lekrummet i stan då barnpassaren är där och Ebba verkligen älskar att vara där då. Väldigt sällan vi använder oss av barnpassningen men vi är där och leker och då lär ju hon känna henne väl.
 
Får se vad som hinns med denna dag helt enkelt, ett par nya tulpaner att ställa på bordet står också högt upp på önskelistan. Älskar tulpaner och lär köpa ett x antal buketter fram tills våren.

Kommentarer
syns du inte så finns du inte!

Det är alltid trevligt att gå på en lekdejt:) hoppas ni få en underbar helg :)

Svar: Tyvärr blev lekdaten inställd, så dagen har vart LÅNG hittills.
Emmelie

2013-01-11 10:28:32
URL: http://nattstad.se/Maria.Bergstr%C3%B6m
Linda-Mamma till Alfred

Ja så jäkla bra alltså, man kan verkligen inte sluta läsa!
Happy Friday!

2013-01-11 10:43:05
URL: http://hummingbird.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0