Dags för vardag.

Dags att vakna till liv kanske?
Ebba har haft nattskräck två gånger inatt och efter sista gången i morses så somnade inte Hugo om, därav klunkas kaffe i mängder nu.
Jag tycker det är skönt att vardagen drar igång ordentligt nu igen med dagis igen imorgon och jag tror att Ebba kommer må bra av att komma ifrån mig lite också faktiskt.
 
Idag planerar vi ett besök till öppnaförskolan efter att det har vart juluppehåll, måste börja försöka komma iväg på sådant lite då och då eftersom jag trots allt ska vara hemma med Hugo tills Augusti som det ser ut just nu. Jag kommer behöva få lite mer socialt runtomkring mig eftersom många av de som vart mammalediga samtidigt som mig börjar jobba. Jag är en väldigt social människa och att bara vara hemma med barnen utan att träffa någon funkar inte riktigt för mig mer än nån dag då och då.
 
Dags att dra igång och bädda sängar medan kaffet har effekt i kroppen ;)
 
Bjuder på en film jag knopade ihop häromdagen.
 
 

Kommentarer
maria eek

Vilken fin film du gjort!

2013-01-08 19:53:47
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Anna

Älskar öppna förskolan! och det verkar mina barn göra också ;) Jag tror dessutom att det är en bra förberedelse inför dagisstart också, att träffa andra barn i sin egen ålder.

2013-01-11 00:08:51
URL: http://annasviktiga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0