En slö start.

Känner mig slö idag, som om jag inte alls kommer vakna till liv. Trots att jag druckit två koppar kaffe och vart vaken sedan 06:30 så känner jag mig fortfarande relativt nyvaken.
Får ta och göra ett snabbt röj här nu på morgonen och sedan ge mig ut på en kall promenad med hundarna och barnen, ja då blir jag så himla tvungen att vakna till liv.
 
Drömde världens knepigaste dröm inatt, nämligen att jag strulade runt med Magnus Uggla! Udda minst sagt, och jag tycker inte han är det minsta snygg men därimot gillar jag många av hans låtar.  Kändes ändå lite olustigt när man vaknade, haha!
 

Kommentarer
Emelie, Mamma till David och Leah

Så söt!

Sv: Visst har det varit ett underbart år :D Hoppas detta blir lika bra!

2013-01-13 11:37:29
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0