Ett försök att dölja ett bus.

 
Såhär såg Ebba ut när jag kom ner efter att ha lagt Hugo igår. Johan hade legat jämte henne på soffan men lyckats somna. Jag hörde uppifrån hur det tassades här på nedervåningen och när jag kom ner vad hon misstänktssam svart runt munnen. Hon hade alltså stämplat hela ansiktet med bläckstämplar och trots att hon försökt torka bort det så lyckades hon inte döllja att hon gjort ett bus.
BVC besöket gick bra och Ebba fick jättebra resultat på hennes syntest denna gången, mycket bättre än sist och felfritt tillochmed. Fick även läkartid för att kolla upp hennes mage som jämt kaosar och ska även diskutera hennes nattskräck.
Kan säga att Ebba är inne i världens trotsperiod nu, oj oj oj ge mig styrka.
 
Dags för frukost, haha eller matisch som Ebba precis frågade om vi skulle äta. - Godmorgon fina du!

Kommentarer
michaela- med syskon i magen <3

hahaha..väldigt oskyldig min busungen har fått till där ;)

2013-01-18 08:09:10
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0