Idag ska det vilas.

 
Matlust är de sista man har när man inte får sova om nätterna, men jag vet att skippa frukosten knappast gör mig piggare.
Hugo har vart lika dålig inatt och jag har vart uppe och gett alvedon, en dos till direkt på morgonen. Har aldrig sett han såhär sjuk tidigare och nu har han dessutom fått prickar över kroppen. Rådrågade på vårdcentralen men dom tyckte vi kunde avvakta lite till och se om pencillinet börjar kicka in.
 
Dagen lär gå i långsamt tempo, en promenad efter jag lämnat Ebba för att ge oss lite frisk luft och förhoppningsvis blir det lite svalt för Hugo. Sedan ska här vilas under dagen, jag behöver ta igen lite sömntimmar.
 
Hoppas din dag startar fint.

Kommentarer
michaela- med syskon i magen ♥

stackars liten. och stackars dig! hoppas att det vänder snart så att ni får må bättre igen!

2013-01-30 12:28:03
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Sofia

gott!

2013-01-30 13:29:19
URL: http://byfia.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0