Man måste unna sig ibland ju.

 
Lite shopping blev det idag, ett par leggings till Ebba som helt plötsligt vägrar vanliga jeans, och en fin bodysuit ifrån mini rodini, att allt dessutom var på 50-70% rea gör ju inte saken värre.
 
Synundersökningen gick fint och jag hade ett litet litet synfel men det var så litet så glasögon behövdes inte för att åtgärda det, skönt att slippa den kostnaden.
Annars har dagen gått fort, vart på gymmet och gått på ett pass zumba och nu ska det ätas chips för första gången sedan innan nyår. I snitt en gång i månaden kommer jag unna mig sådant, jag tror inte helt på förbud för det kommer inte hålla i längden.
Så här ska det njutas ordentligt o samtidit kollas på One tree hill..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0