Ruckade morgonrutiner.

Förmiddagen blev liksom inte riktigt som väntat pga ruckade rutiner. Hugo brukar sova en snabbis på morgonen och under den tiden brukar jag passa på att blogga och göra ordning mig, idag sov han dock inte och därav inget vanligt morgoninlägg.
Natten har vart hemsk med nattskräck från Ebbas sida vid två tillfällen, självklart vaknar Hugo av kaoset och vill inte somna om efteråt. En aning trött mamma idag alltså.
 
Tog oss en snöig morgonpromenad för att piggna till lite till öppnaförskolan så han fick vila lite i vagnen istället. I lurarna lyssnade jag på Rix morronzoo och jag kom på mig själv med att gå och skratta lite för mig själv, måste sett ganska roligt ut för folk som mötte mig.
 
Träning står på schemat idag efter Hugos vila, och jag ska passa på och lägga mig på soffan och läsa lite medan.
Ebba sysselsätter sig väldigt bra i köket just nu med att göra konstverk som hon så fint kallar de.

Kommentarer
Trees, mamma i London

Vad mysigt och roligt :D langtar sa tills jag gor allt sant med min lilla tjej <3

Svar: Ja de är mysigt =) Ska kika in din blogg nu, skoj du tittat in hos mig.
Emmelie

2013-01-20 17:02:29
URL: http://mangofisk.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0