Så fridfullt.

 
På vägen hem från besök hos en kompis så fick vi äntligen chansen att gå in i krykan. Har länge tänk gå in och titta men har liksom alltid haft hundarna med mig då den varit öppen.
Det slog mig hur lugnt och fridfullt det faktiskt var där inne. Ebba och jag hjälptes tillsammans åt att tända två ljus åt min farmor och farfar. Sedan satt hon och sjöng lite på bänkraden längst fram innan vi gick hemåt igen.
 
En bra start på veckan blev det och vi har haft att göra hela dagen (precis så som jag vill ha det)
Kvällen avslutades med en promenad på 5 km tillsammans med vänner, härligt!

Kommentarer
maria eek

Är det Christine-kyrka? Den är fin...

Svar: Japp det stämmer =)
Emmelie

2013-01-15 00:11:14
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
sofie

ja det är något med kyrkor, det är så fridfullt och lugnt i dem och så är de ju oftast så vackra!

2013-01-15 10:32:33
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0