Älskade semestertider.

Fredag, solsken och en hel dag framför oss <3
Mitt humör blir tusen gånger bättre sommaritd då vädret är är fint.
Barnen börjar bli förkylda, inte lägligt alls eftersom vi åker på semester till Skara sommarland mellan tisdag-torsdag. Vi ska bo i en stuga tillsammans med svärföräldrarna och jag vet en som längtar som bara den efter farmor och farfar som bor i Borlänge. Hoppas bara vädret är på vår sida då med, för hur kul är det att bada utomhus i regn och rusk?
 
Dags att plocka fram frukosten som är favoritmålet om dagen och sedan ska jag se om jag kan hinna iväg och träna lite idag, var alldeles för längesedan sist och därmed välbehövligt.
Önskar er alla en godmorgon och glöm inte att bli bättre på att lämna avtryck, väldigt tyst här inne nu...
 
På bordet, nyplockade blommor från mammas land:
 

Kommentarer
michaela ♥

underbart att ni får njuta av härlig sommavärme hemma! och vad mysigt med en semestertripp! då hoppas jag lite extra att det fina vädret håller i sig ♥

Svar: Ja håll tummarna hårt ! När är ni hemma igen?
Emmelie

2013-07-12 13:47:48
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0