En sovmorgon.

Onsdagsmorgonen är här och vi är segstartade idag eftersom Hugo chockade med att ta sovmorgon till 06:47!
Förstår ni känslan?
Haha inget jag trodde jag skulle hurra över när jag var yngre, att det skulle räknas som sovmorgon.
 
Vi hade planer för dagen som ändrades lite, så nu står vi utan att ha något planerat. Ja förutom att visningen är IDAG och inte i måndags som jag först trodde. Ska bli spännande att se hur det ser ut innuti, men utanför såg det inte fräscht ut så jag hoppas att att man isåfall har betald renovering på stället.
 
Dags att avsluta, barnen börjar bråka och det är nog på tiden att gå imellan innan det blir ett kaos här hemma.
"Morgonstund har guld i mun" Finns det ett uttryck som säger - Yeah right , den människan som kom på det kunde inte ha haft barn.
 
Bjuder på en bild då Hugo var alldeles färsk, första natten hemma och hon var då världens stoltaste storasyster:
 

Kommentarer
maria eek

Imorgon så kommer vi att vara i Alingsås. Vi ska umgås med mamma på förmiddagen men hon börjar jobba vid ett/två nån gång så efter det har vi inget planerat. Jag tror dock att det kommer att ösregna :) har ni planer?

Svar: Tror inte jag har några planer, ses gärna efter två om jag inte har något planerat. Men får kolla mer när jag kommer hem, för långt bak i huvudet klingar det att de är något jag ska göra :P Hör av mig sen, hade vart skoj och ses :)
Emmelie

2013-07-03 10:13:20
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Linnea Sjöström

Vilka söta barn! :)

Jag har sett att du är med i olika bloggtävlingar så jag tänkte att du kanske skulle gilla min tävling?

http://linneasj.blogg.se/2013/july/tavling-i-samarbete-med-erikasgarderobse.html#comment

Jag önskar dig en fin dag.

Mvh Linnea

2013-07-03 10:23:02
URL: http://www.linneasj.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0