Ett brev på posten.

 
Idag låg detta lilla paket i brevlådan till Ebba efter att hon vart med i en bloggutmaning som gick ut på att låta barnen fota och visa världen från deras perspektiv. Fina Hanna skickade denna vinst till henne och hon lös upp i hela ansiktet och skulle genast ut och "arbeta" på gården.
 
Lägenhetsvisningen idag gick bra, men herregud vad stället var nedgånget. Det luktade rök, unket och var grejer överallt. Men skulle vi ha turen att få kontrakt så skulle vi få totalrenovera allting och Alingsåshem skulle stå för hela kostnaden. Detta gör mig ännu mer sugen på att få kontraktet eftersom vi får välja allt nytt till lägenheten själva. Så håll nu tummarna kära ni...
 

Kommentarer
michaela ♥

men år vilken fin present! och jag håller tummarna allt vad jag kan. hoppas, hoppas!!

Svar: Ja hon blev verkligen jätte glad :) Tack för tumhållningen, de behövs verkligen vill jag lova.
Emmelie

2013-07-04 07:05:21
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Hanna

Hej!

Vad roligt att höra att hon gillade det lilla paketet :)

Må gott!

Svar: Ja verkligen, tusen tack! :)
Emmelie

2013-07-04 21:18:24
URL: http://hanna.fornhem.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0