Första juli.

Godmorgon första juli!
En vecka med massor av roligheter inplanerat såsom Lisebergbesök, träff med Michaela och en lekdate med min gamla arbetskamrat som jag inte träffat på snart 3 år(!)
Idag väntas dessutom visning på radhuslägenheten, jag vill verkligen flytta men det känns liksom nästintill omöjligt att vi skulle få den eftersom fyror är väldigt efterttraktade.
 
Vad har hänt bland bloggarna?
Är det bloglovin som är segt eller är det faktiskt så att det varit väääldigt dåligt med uppdateringar de senaste dagarna?
 
Igår efter riddarspelet så tog vi med oss fiskespöt ner till ån för att meta. Vi fick tyvärr ingen fisk men vi såg hur det nappade och bara det var ju spännande att se.
Är det något jag kommer sakna när jag flyttar härifrån så är det närheten till allt! Sjöar, affärer, lekplatser - vi har allt inom gångavstånd. Så himla synd att vi inte har en ordentlig hyresvärd, annars hade vi bott kvar till vi själva hade möjlighet att köpa eget.
 
 

Kommentarer
Jennie & FrökenFlis

jag tycker det är tvärtom, många uppdateringar men kommentarerna har minskat avsevärt nu i Juni. Folk har väl fullt upp ;)

Va mysigt att meta, det gjorde jag senast som barn tror jag.'

kram

Svar: Ja men de har vart jätte dåligt med både kommentarer och bloggande, trist :(
Emmelie

2013-07-01 15:35:26
URL: http://www.jenniesays.blogg.se
Martina - Mamma till Ella och Leo

Hihi, så mysigt att fiska med ungarna :)

Svar: Ja de är faktiskt himla mysigt att komma iväg på sånt :D
Emmelie

2013-07-01 19:33:07
URL: http://maella.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0