Mitt i packandet.

Gud vilken lång dag!
Att stiga upp klockan fem är inte okej, nej innan sex är alldeles för tidigt för tillochmed mig som är morgonpigg.
Nu sitter jag i vilket fall som helst med resväskan på golvet och försöker packa inför våra dagar på Skara sommarland. Två nätter är vi iväg och det är ändå en hel del man måste ta med sig med barn. Ska bli mysigt att komma iväg på lite semster tillsammans med svärföräldrarna, nu måste vi bara hålla tummarna hårt för fint väder. För att vara i sommarland utan solsken är nog ingen hit alls.
 
Min mamma var nyss här och hämtade våra hundar och Ebba blev otroligt ledsen. Hon och Tilda står varandra så nära och de gillar inte alls att vara ifrån varandra. Tur vi lever i denna tid och kan skicka filmer, bilder osv för att minska saknaden lite granna <3
 
Dags att fortsätta packandet, och under kommande dagar får ni helt enkelt stå ut med lite mobilinlägg.
Håll nu tummarna för fint väder.
 
Finns det något mer sommrigt än smultron?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0